pondělí 9. ledna 2012

Hledá se parťačka na relax týden na Floridě

     Ahojky, tento příspěvek je pro au-pair, které jsou už tady v USA. Chtěla bych se zaptat, jestli by někdo neměl náhodou zájem prožít se mnou jeden z vacation týdnů. Jednalo by se o datum 3.3. - což je sobota do nějakého 11.3. což je neděle. Já už tu v tu dobu budu už skoro 7měsíců a určitě bych si zasloužila nějaké sluníčko.
     Přemýšlím, že bych chtěla zajet na víkend (dva/tři dny) do Orlanda do Disney a pak zbytek strávit na pláži v Miami a prostě si pořádně odpočinout od dětiček.
     Měl by někdo zájem podílet se na podobném zážitku a trochu pomoc s organizací? Ve dvouch se bude všechno lépe plánovat :). Tak nějak za čtrnáct dní by se vrhlo na organizaci a bookování. :)
     Prosím pište sem do komentářů..popř na FB (Michaela Bubakova) nebo email  (odmyslete si závorky - mám to kvůli spamům).


 + 


6 komentářů:

  1. Tak snad se ti někdo ozve a vyrazíte spolu. Já za teplem rozhodně nepojedu :-D
    Co se týče Disney, rozmysli si, do kterýho z parků půjdeš a předem si udělej plán, co tam chceš vidět a zažít. Je to tam dost přelidněný a když ráno zaváháš, tak na některý atrakce jsou i dvouhodinový fronty.

    Já začínám přemýšlet, že si jeden z mých vacation týdnů vezmu v červnu, ráda bych do Washingtonu do Olympic National Park a ještě něco k tomu, to se uvidí až začnu pořádně plánovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam Washington docela blizko a prave ted leden bude pro me take trochu cestovni... ted o vikednu se chystam do Atlantic City a na konci ledna prave na vikend do Washingtonu.

    Vcera jsem cely vecer sedela nad pocitacem a tak nejak davala dohromady, jak by to vyslo asi nejlepe a nejlevneji. Furt mi asi vychazi levnejsi varianta letet primo do Miami a od tamtud si booknout jedno nebo dvou denni vylet prave do Orlanda. Skoro od vsech lidi je mi v Disney doporucovan Magic Kingdom a pak kdybych se rozhodla pro ten dvoudeni, tak bych sla asi do Universal Studia. Nejvetsi palka je stejne za tu letenku. Ubytovani se da sehnat i dost levne, pokud nevyzaduji nejaky prepych, ale ta letenka je strasne draha.. jeste zjistuji od holek, co jsou tu dyl, na jakych strankach je treba nejlepsi bookovat letenky.

    No nic, preji take hodne stesti u planovani :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jsem mrkla na lety, ktere by odpovidaly: http://www.skyscanner.cz/lety/nyca/mia/120303/120310/cena_letu-od-new-york-do-miami-international-v-brezen-2012.html :-)

    OdpovědětVymazat
  4. cheapoair.com Litala jsem vsude za pul darma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Janca .. zrovna pred dvema dny jsem si pres cheapoair.com bookla leteneku ;)
    Jeste tedy chapu dobre... za mi bude stacit vytisknut ten email, ktery mi prisel a to mi bude u odbaveni stacit?

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, to bude stacit... pokud bys chtela vic - dostanes nejaky cislo rezervace nebo co to tam je a kdyz si najedes na ty stranky konkretni letecky spolecnosti, tak si tam ten let muzes podle toho cisla najit, vytisknout si letenku a prip. se i odbavit :)

    OdpovědětVymazat