pondělí 9. ledna 2012

Silvestr v USA

     Kdo ode mě očekává popisování nějakých  bujarých, klubových oslav nebo trávení společného večera s Lady Gaga, Justinem Biebrem ( :D :D) nebo tím raperem, který prý má teď song s každým slavným zpěvákem, na Times Square, tak ho asi dost zklamu. 
     Už nějaký čas, jsme plánovaly společný silvestr s Pájou. Tedy její rodinka odjížděla za Novým Rokem do Bostonu a tak Pája dostala povolení využít host rodinky barák "v rámci možností" podle libosti. Dokonce Páje a i mně bylo nabídnuto jet s její host rodinou do Bostonu, ale jelikož odjížděli už ve středu večer a já musela pracovat, tak to nepřipadalo v úvahu. Pája si furt hrála s myšlenkou nějakého toho klubu ..to já jí na fétŕovku řekla, že bych se neúčastnila. Já nevím, možná už jsem fakt stará, i když Pája je ještě o něco starší :D , ale myšlenka Silvestra v přecpaném klubu, kde by nebyla možnost si ani moc sednout a pravděpodobně by tam hráli "shit" hudbu není moje představa trávení Nového Roku. Nakonec se dohodlo, že se tedy udělá Silvestr u Páji.
     V sobotu jsem si nenastavovala budíka a vyspala se do růžová. Poprvé po více než čtyřech měsících mě nevzbudil řev dětiček. Dala jsem si sprchu, tak nějak zkulturnila a vyrazilo se. Moje host rodinka zrovna přijela z Baltimore,takže jsme si popřáli do Nového Roku a já valila pryč. Mohlo být chvíli po poledni a po několika hodně mrazivých dnech na mě dýchlo úplně jarní počasí. Nekecám, na sluníčku mohlo být kolem 16 stupňů Celsia. Donutilo mě to sundat zimní bundu a mohlo se chodit jen tak ve svetýrku.
     Po doražení k Páje jsme si udělaly seznam co bude potřeba koupit a vyrazilo se na nákup. Mezitím nám přislíbil účast Martin (SVK) a jeho spolubydlící Tomáš také (SVK).  Toho jsem ještě neměla možnost potkat. Pak ještě někdy na večer bude dorážet Jiřka. Holčina, o které jsem se tu už také zmiňovala. Bydlí poblíž Atalntic City, jednou mě přijela do Philly navštívit na víkend a hlavně tak nějak tu je na turistické vízum a u toho pracuje, což by zrovna neměla. Ona původně měla trávit Silvestra v NYC, ale lidi s kterými měla být jí na poslední chvíli řekli, že pojednou do Virginie, takže se mě zeptala, jestli by nám nevadilo, kdyby se přidala k nám.
     Po nákupu se začalo pomalu s přípravami. Přece jenom nás nebude kupa, takže se udělal talíř jednohubek s česnekovou pomazánkou. Naaranžoval se talíř se zbylého cukrovím, nakrájel se sýr s crackers a hroznem, nějaké ty brambůrky atd. Já jsem u toho ještě zvládala skypovat s domovem, kdy jsme se dohodli, že se zkusíme spojit kolem 12:15am českého času. Nadále jsem si popřála vše nej do Nového roku s mojí kamarádkou z Anglie, žijící teď už ve Švýcarsku s manželem a krásným synem. Pak se vyzvedla Jiřka, začalo se pomalu popíjet, udělaly jsme si pizzu k véče, aby nás ten alkohol hned nezničil. Mně se podařilo spojit se ségrou přes skype na její telefon a tak nějak jsem si popovídala s našima a všemi znáními, kteří byli v blízkosti. Slavili příchod Nového roku na sjezdovce -  na Bubákově :D.
     Po půl desáté dorazili kluci .. a prostě se tak vesele povídalo, pilo, měli jsme zapnutý přímý přenos z Times Square a asi jsme se měli o něco líp než mí kamarádi, kteří se rozhodli trávit příchod Nového Roku právě v NYC. Po SMS nám dávali vědět, že ti šťastnější byli na nějaké 52th ulici - kdy hlavní dění bylo asi tak o deset bloků blíž. Další skupina mých kamarádů byla na 57th ulici. Asi si umíte představit, že toho moc neviděli a máte naprostou pravdu. Viděli úplný ho... Takže pro ty, kdo by chtěli jednou trávit Silvestra v NYC na Times Square - přijďte tak o dva dny dříve a pak asi budete mít šanci. Ale nepočítejte moc s tím, že si budete moc odskočit na záchod nebo popíjet alkoholické drinky. Jsou tam prý kontroly, takže se toho moc nepropašuje.
    Každopádně nám čas plynul velice rychle .. o půlnoci se bouchlo šampaňo, zapilo se to a nadále vesele povídalo. Vydrželi jsme asi až do 4:15am. :). Nemůžu říct, že bych byla hodně opilá, prostě jsem se dostala do takové té, příjemné, povídací nálady.
     Do postelí se dostalo tedy už dost nad ránem a k mé smůle mě kolem desáté ranní probudil takový ten vyschlý krk. Musela jsem se jít napít a až bohužel neusnula. Tak nějak se probudily i holky, povídalo se, šlo na snídani. Můžu říct, že se paní kocovina ani nějak nedostavila, jen jsem byla taková přešlá..nevyspalá ..prostě unavená. Šlo se koukat na pohádku, vybrala se nějaká novější se Šafránkovou - jméno po mne nechtějte. No mé tělo si řeklo o své a já to ve čtvrtce zabalila a zase usnula.. Probudila jsem se chvilku před koncem, takže toho z příběhu moc nevím, ale stejně všichni žili šťastně až do smrti. :).
    Nakonec se vzdala myšlenka jít do kina na The Girl With Dragon Tattoo, která se nadhodila v pátek, když Pája musela na bejbáč. Všichni jsme byly ve stavu, že by jsme to stejně zaspaly :). Takže se to opět odložilo..pro délku filmu na příští víkend. Pája mě a Jířku odvezla k nám, měla nějakou rodinou večeři s přibuzenstvem host rodinky. Jiřka u nás chvíli pobyla a Pája jí zas vyzvedla, páč přespávala u ní ... Jiřka ani Pája druhý den ještě nepracovaly, takže si mohly o jeden ten užívat déle. :). Já to po Jiřičném odchodu za chvilku vzdala a šla chrupkat :).
 
Takže asi tak, žádná mega párty nebyla, ale mě to maximálně vyhovovalo.

Fotečky:  
Vše ze Silvestra
 Pája - Já
Pája - Jiřka
Tohle mě docela pobavilo - Budvar se v USA prodává jako Czechvar
Naše holčičí trojka
Pánové si vzali na starosti šampáňo
Novoroční foto s Jiřkou a Martinem
Holčičí novoroční foto

2 komentáře:

  1. ten NYC musí být šílenej!! :) sluší vám to, Jiřka vypadá sympaticky - taky aby ne, když je to jmenovkyně ;) a je fajn, že jste si to užili. Já letos taky měla klidnější silvestr a dost mi to vyhovovalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Georgie --> jj je to fakt v pohode holcina :). Takova docela od rany. Jen tedy jak tu neni legalne, tak furt resi nejake problemy a nema se moc na koho obratit. Ma to tu docela slozite a furt nekde neco musi risit.

    OdpovědětVymazat