pátek 6. ledna 2012

Vanoční "prázdniny" ???

     Počítám, že v rychlosti bych shrnula mé vánoční "prázdniny". No prázdniny ... prázdniny, jak pro koho, že?. Dětičky si je pravděpodobně užily, u mě to už zas tak slavné nebylo, páč to vesměs znamenalo, práce od 7am do 7pm.
     Pondělí jsem měla ještě relativně volno. Začínala jsem až kolem třetí odpolední, kdy si mé rodičovstvo  odskočilo na film do kina. Chtěli shlédnou The Girl With Dragon Tattoo. Na kolikrát nakonec museli jít do kina, aby to viděli celé popíšu za chvíli.
     Ráno v pondělí mě Pája vyzvedla, že od její HM dostala dvě Give Card k vánocům do obchodů, tak se chtěla zajet podívat do King Of Prussia Mallu. Strávily jsme tam asi hodinku a půl. Nic se nevybralo. Oni ona - ani já jsme v sobě nenašly takovou tu potřebnou shoppingovou náladu.  V autě mi ještě řekla, že mě její HF zve na povánoční párty k nim domů, která se konala od 12:30pm. Takže se jelo rovnou k nim, tam se chvíli pobylo a pak jsem musela přebíhat k nám, aby mohli moji rodiče odejít. Pondělí mi proběhlo naprosto v klidu.. pracovala jsem asi 4hodky a byl šmytec. 
    Úterý už rodiče normálně pracovali, ale od nějaké 11am do 5pm byl s námi MR. Mark a jelikož děti byly ještě relativně natěšené z dárků, tak si vyhrály sami a ani se moc nehádaly. Úterý mohu také považovat, za úspěšný den. Colton zvládl dohrát tu svoji Big Hunting Game na Wii. Nechápu, jak hra asi za 80$ může mít jen tak málo k hraní. Tedy, ona na té hře je asi nejdražší ta pistole, co k tomu musí být, ale i tak jako.. za 80$  a hra je dohraná po 3dnech??. a to zas nemohu říct, že by u toho trávil od rána do večera, prokládal to ještě počítačem a Nintendem DS   :D :D :/
      Ve středu už to žádná sláva nebyla. Při odchodu host otce do práce mi bylo oznámeno, že dnes přichází Beverly (cleaning lady) - a že by bylo dobré vzít děti do kina. Byl mi doporučen Tin Tin. HF odešel a Colton dostal záchvat, že nikam nepůjde. Když jsem mu oznámila, že není na výběr, že prostě půjde a budeme odcházet asi za hodinu a půl, aby byl barák prázdný pro Beverly, tak si asi už umíte představit ten oheň na střeše. Fakt to bylo asi nejhorší, co si vůči mně zatím dovolil. Začal mě mlátit, kopat a už to nebyly jen náznaky, ale opíral se do toho celou svoji silou, začal po nás všech plivat, kousal a začal kolem sebe házet všemi věcmi a dokonce, kdybych nedávala pozor, tak by mě trefil asi 3kg knihou do hlavy. Všichni jsme se sbalili a šli do mého pokoje, počkali asi 10min a pak už byl zas klid. Ale co vám mám povídat .. sice se mi omluvil, ale prostě kdyby byla možnost ho hodit pod studenou sprchu a zavřít ho do jeho pokoje na zámek, to by možná nakonec pomohlo, páč tohle věčné ustupování, podle mě nikam nevede. Co má za smysl, že když nebude po jeho, tak jako všichni musí utíkat??. MR Mark dorazil asi hodinu po tomto incidentu a jak už byl pak kluk srovnaný s myšlenkou, že jde do kina, tak už žádné problémy ani nedělal a nakonec se oboum dětem film moc líbil. Vybrala se i 3D projekce, protože jedinýTin Tin, který hráli né v 3D byl až pozdě odpoledne a to už nemělo cenu chodit, protože by byla uklizečka pryč. Sice mi  HM minule říkala, že na 3D kvůli ceně nemám chodit, ale po textování s HF nám bylo 3D povoleno. S Jax to bylo také docela na zabití .. páč mi řekla, že Tin Tin je pro dětičky a že ona na něj rozhodně nepůjde. Po textovce jsem se ptala HF, jestli ji mohu nechat doma, když nechce jít. Ten jí to nedovolil a co myslíte, jak to vyřešila?? 20min volala s HM a nakonec si sehnala nějakou kamarádku a bylo jí dovoleno si jít  na MI 3. Jako mě by to bylo šumák, ale ona je fakt strašná potvora a vždycky si nějakým způsobem vynutí to co chce, tím, že ze sebe udělá strašnou chudinku. 
    Ve čtvrtek rodiče pro děti připravili jednu z her co Bailey dostala k Vánocům. Podstatou té hračky bylo, vyrobit si želé pavouky a pak je strčit třeba do mlýnku, nebo takové drtičky nebo je prostě rozřezat. Takže jako "super hra". Samozřejmě, že se k tomu potřebovaly takové ty největší buřtí baterky a ty jsme doma neměly. Takže co došel MR Mark a ten den také Dilit (další psycholožka), tak se vyrazilo na nákup baterek a pak se ještě vzaly děti na zmrznu do Mc Donaldu. Relativně se tím zabilo dost času a polovina dne byla za mnou. Potom, co se vrátilo domů, tak se děti pustily do tvoření těch slizkých pavouků. Samozřejmě začaly první hádky a boje, kdo si bude dělat prvního pavouka...že se to dělá jinak a tak. Ještě to byla hračka, která dělala strašný bordel..ten sliz pak všude tekl, takže se musely všude dát noviny -  jako samozřejmě jsem lítala jak dement a hlídala, ať se nic neušpiní. Fakt hračka,za všechny prachy, kde se muselo vyhodit 12 dol. za baterky a způsobila akorát hádky a bordel. Strašně nápomocné,co si budeme vykládat.  Na druhou stranu musím říct, že je aspoň na chvíli odpoutala od různých počítačových, Wii a Nintendo DS her. Takže jedno malé bezvýznamné + si to zaslouží.
     Někdy ve středu mi HF povidá, že budou v pátek ve 3pm odjíždět na den do Baltimore za příbuznými. Takže až odjedou, tak budu mít padla. Strašně jsem se těšila, jak mi to snad rychle uběhne. K tomu ještě ve čtvrtek večer HF oznámil Bailey, že s ním půjde do práce. Ztropila strašnou scénu.. že já bych se asi neudržela a jednu jí střelila, kdyby se ke mě takovýmhle způsobem chovala, ale tak nakonec se s tím smířila, takže já měla opravdu vidinu klidného dne, kdy jsem věděla, že největší příčina hádek a bitek bude pryč. Až do nějaké půl jedné šlo všechno úplně jak po másle. Dokonce se neúčastnil ani Mr Mark, páč na něj skočila zas nějaká nemoc. (už asi po páté), ale fakt žádné problémy jsem řešit nemusela. Trochu jsem pak měla s  HF malé nedorozumění ohledně "quiet time"- řekl mi, že ho děti budou mít od 1pm. Pro děti to znamená, žádné elektronické hračky .. holky musí jít do svých pokojů - buď si číst nebo spát a mladej si může postavit bungr a spát v něm v obýváku nebo jít k sobě nahoru. No nic, pak slyším, jak se Jax právě baví s HF a přišlo mi, že to nějak kombinují a přesunuli "quiet time" na druhou hodinu. Jenže když jsem pak ve dvě zavelila, že jako "quiet time", tak Jax na mě, že ne, že ve dvě je konec, takže i když byly relativně v klidu, tak si furt hraly na těch elektroakých blbostech a když HF přišel z patra dolů, tak ne mě, že děti tedy žádnej "quiet time" neměly, že? Byl takovej nějakej nabručenej. A pak chvíli před tím než odjížděli, tak se mě ptal jestli jsem dala Bailey oběd, co přišli domů. Já, když jsem se jí ptala, tak mě osobně řekla, že jedla a nemá hlad. Takže jsem mu řekla, že jsem jí sice oběd nedala, ale že mi tvrdila, že jedla, takže poslední hodinka mé pracovní doby byla taková pochybná, ale co.. oni odjeli a byl klid.
     Pája mě pak hned na to vyzvedla, šly jsem si na jídlo a já si ještě dojela pro Ben & Jerrys zmrzlinu, dala si 40ti minutovou vanu, kdy jsem si mohla plácat s vodou jak jsem chtěla, páč jsem ji nikomu vyplácat nemohla a měla jsem se náramně famfárově. Původně bylo naplánováno, že si právě také zajdeme na The Girl With Dragon Tattoo, ale Pája byla na poslední chvíli požádána sousedkou o babysitting, takže jsme to přesunuly třeba na neděli na Nový Rok.
    A abych vám ještě dopověděla, jak to dopadlo s mými host rodiči a jejích kinem ... no, Pate omylem kouknul na program kina stejnojmeného městečka, ale kdesi u LA. Když dorazili do kina, tak v tu dobu zrovna žádný vysílací čas pro jejich zvolený film nebyl. Museli by čekat asi dvě hodiny. Nakonec si zašli na MI 3, s tím, že další den končí brzy v práci a zkusí štěstí znovu. Další den si sice zkontrolovali správné město a čas, jenže 20min před koncem vypli proud. Čekali na naskočení asi 40min a pak to vzdali a konce se tedy opět nedočkali. Nakonec to tedy dopadlo tak, že tuto středu jsem byla nečekaně požádana o babysitting, že by si zašli jen na konec filmu, pokud by mi to navadilo. Já neměla nic v plánu, takže mě to bylo jedno. Doma bych byla tak nebo tak. Když se rodičové asi  po hodince a půl vrátili, tak mi Pate dal 20dolarů. Já je ani nechtěla, páč děti v tu dobu už stejně byly v postali a já to proseděla na gauči s počítačítačem. HF se nedal odbít a ty peníze mně vyložene vnutil. No nic .. další den jsem si zaskočila do TJ Maxx pro kabelku, kterou jsem tam měla už nějakou dobu vyhlídlou :D :D.
      Takže asi tak, k minulému pro děti prázdninového týdnu a trochu vsuvkou také tomuto týdnu. Pro mě to rozhodně žádná procházka růžovou zahradou nebyla.

Fotka:
Tady jenom malá ukázka toho, jak si děti váží dárků.  Opravdu jsem si v minulém příspěvku nevymýšlela, že jich je dobrá čtvrtka do týdne rozbitá.

PS:  Zrovna nedávno jsem tak přemýšlela, že kdyby nebylo kluka, tak bych teď už mohla říct, že bych na 90% přemýšlela o prodloužení, ale s ním to ani příští rok lepší nebude a nevím, jestli mám na to, dva roky snášet ty jeho záchvaty.

2 komentáře:

  1. A stejně si dobrá Míšo :) Já bych z vlastní zkušenosti řekla, že když už prodloužit, tak jedině se stávající rodinou :/ Pokud ne se stávající rodinou z jakýchkoliv důvodů, tak jet domů... ale to je moje blbá zkušenost :D Pamatovat na - vždycky to může být ještě horší.

    OdpovědětVymazat
  2. Janca -> v tomhle mam jasno..do jine rodiny bych nikdy nesla. Sice s klukem to jsou nekdy hrozne boje .. nekdy tedy i s holkou, ale jinak bych si na tu moji pohodu nedala sahnout.
    Presne jak rikas, bud zustanu tady nebo pojedu domu :) .. jeste furt mam cas na to nez si budu muset rozhodnout .. takze si rikam, ze to zatim moc resit nebudu.

    OdpovědětVymazat