úterý 17. ledna 2012

Víkend 7.1. - 8.1.

....no do prdele....promiňte, že si takhle ulevím, ale právě se mi smazal už tak do poloviny napsaný příspěvek. Kdo píše blog, tak ví, že to skoro není možné, páč se vám příspěvek, skoro každých 5sec automaticky ukládá, ale prostě to nepočít s tím, že se to omylem celý zabarví, vy pak zmáčknete nějakou klávesu, v tom je to fuč a když je to fuč, tak se vám prázdné fuč zrovna uloží. No nic..musím začít znovu a aspoň nemusím vymýšlet úvod :)

     Kdo četl můj předešlý příspěvek, tak ví, že jsem neměla úplně nejlehčí týden, takže když přišla v pátek pozvánka od Páji na relax movie night, tak jsem si s radostí sbalila můj "backpack" a pelášila k ní, aspoň na chvíli neslyšet ty věčné hádky/rvačky těch mých zvířat.
      Po příchodu k Páje jsem byla vybavena brambůrky a Colou, připravil se mi pelech a vybral se film - In Time -. Je to akční sci-fi, takže trochu mimo realitu, ale mně se to opravu dost líbilo. Na to se navázalo posledním dílem Rychle a zběsile, ale to už bylo úplně mimo, že nechápu, kdo takové bejkárny vymýšlí. Takže asi po půl hodince, jsem si polehoučku zahrabala do peřin a šla radši spát. Fakt mě to nechytlo ani náhodou.
     V sobotu se relativně vyspávalo..tedy asi tak do půl 10, ale jelikož poslední dobou moc nemohu spát dlouho, i když bych někdy mohla, tak půl 10 je ještě krásný pozdější čas. Naplánoval se ice-skating, pak si jít po sportovním výkonu někam napapkat a konečně přišel čas na už asi 2x odložený film The Girl With Dragon Tattoo. Já osobně mám načtenou i knihu a trochu jsem se bála, že mi tam budou některé věci z knihy chybět, které bych zrovna byla zvědevá, jak udělají. Film mě hodně překvapil...pozitivně. Viděla jsem švédskou verzi filmu, která se mi až tak nelíbila, ale tady jde vidět, že asi měli prachy a docela se jim to povedlo. Domů jsem se mohla dostat kolem půl 11 a vážně měla enegrii na maximálně rychlou sprchu a zaplout do pelechu.
    Na neděli byla domluvená Philla s holkami au-pairkami tady z okolí. Nakonec to většina odřekla a zbyla jsem jen já a Veronica - SWE. Zašlo se na Franklin Brige - taková mini napodobenina Brooklinského mostu z NYC :). Chtěly jsme si zahrát mini-golf na Franklin Square, ale mají teď přes zimu všechny atrakce uzavřené. Škoda no. Tedy já budu mít ještě příležitost zahrát si až zas bude sezona, ale Veronica už za něco málo jak měsíc odjíždí domů, tak té to trochu mrzelo. Vydalo se na South Street, kde nás ještš před plánovanou prohlídkou Magic Gardens přepadl hlad. Zašlo se do nějého něco jako bufetu. Prostš né "table service", ale jídlo se objednalo podle nabídkové tabule ze stěny, posadilo se, čekalo se než vám to připraví a pak na vás zakřičí, že máte hotovo a vy si pro to zajdete. Výběr toho bufáče se odklonil od toho, že když jsme tak nějak pročítaly jídeláky, kam zajít tak tady nám při pročítaní byl dán voucher na hranolky zdarma :D. Pak, už se pokračovalo do plánovaných Magic Gardens. Jsou to v podstatě udělané různé ornamenty ze skla a různých starých krámů, které by normálně člověk hledal maximálně na smetišti (jako třeba rozbité láhve, stará rezavá kola atd..). Vypadá to moc zajímavé, ale chtěli tam vstupné .. sice jen 5dol, ale naším hlavním cílem dne byl Franklin Institute, kde se vstup pohybuje kolem dvacky, tak jsme si řekli, že se pokocháme jen zvenku a pak si tem zajdeme ještě někdy jindy. Ještě při cestě do těch Magic Gardens jsme narazily na obchod "Condom Kingdom", takže jsme tam ze zvědavosti nahlédly a docela se tam pobavily. Samozřejmě, že tam byly na výběr kondomy a různé erotické hračky, ale nás nejvíc zaujaly takové blbůstky, jako třeba lízátka, brčka, tvarovátka na led ve tvaru mužského přirození, dále pečící plechy ve tvaru penisu nebo dámského poprsí. Jako člověk se divil, kolik kravinek na tom světě není :).
     Pak už byl před  námi ten už zmiňovaný Franklin Instutute - nevím, jak to přesně popsat, co je toho cílem .. asi prostě "Science" udělané spíš pro děti, ale kromě toho, že se jen koukáte, tak se můžete i aktivně účastnit. Je tam třeba obrovský model lidského srdce, kterým se můžete projít a vidíte, jak to v tom našem srdci vypadá, kde je to ještě autenticky doprovázeno zvukem tlukotu. Nebo tam třeba byly seřazeny modely zvířecích srdcí, od malinkatého už nevím čeho, až po obrovské srdce velryby. Nebo teď si tak namátknou vzpomenu, že jste se tam mohli vyfotit a ono vám to ukázalo, jak zhruba budete vypadat za 5/10/15/20/50 ...let. No upřímně doufám, že to tak úplně nebude, páč tím pádem chci umřít mladá :D :D.  Bylo tam toho spousty, spousty .. rozděleno do několika kategorií - př - Franklin Air Show, Electricity, Train Factory, Sports Challenge a spousty dalšího a dalšího. Měly jsme zaplacený nejlevnější okruh bez dinosaurů a Imax projekcí a i tak nám to trvalo projít asi 3hod a to ještě tu poslední hodinku jsme byly dost uchozené a moc tomu nedávaly. Obě jsme se shodly na tom, že bylo dobře nebrat si ještě dinousary, o kterých se dost přemýšlelo. Já už bych to stejně nedala.
     Zase tedy mám za sebou víkend, kdy se člověk nestačil nudit, což mám strašně ráda, ale na druhou stranu to vždycky tak rychle uteče, že pak je zas neděle večer a vy víte, že zítra vám bude řinčet budík v 6am a celý pracovní týden máte před sebou. Opravdu neděle večer nepatří k mým oblíbencům.

  Fotografie
- je jich poněkud víc. Nějak jsem se nemohla rozhodnout, které vyřadit a to jsem jich ještě plno s těžkým srdcem vyřadit musela nebo bych vás unudila k smrti.
A jde se bruslit
Jedna společná s Pájou
Zasloužený hambáč po dvou hodinovém bruslení :).

Prostě Philla
Našla jsem tam i část, která mi architekturou strašně připomíná Londýn - stesk! :/
Tak nějak se potkal cestou i hřitov, tak se tam zašlo.

Pár fotek z Condom Kingdom
Brčko
Veronica a lízatko
Pečící formy
Láhev na vodu :D

Magic Gardens
------------------
Tohle už je jen "random wall" nějakého baráku ve Phille

Franklin Institute
Modely zvířecích srdcí
Obrovský model lidského srdce, kterým se dá i procházet

Ve stíhačce
Tady se mělo cítit, že vás to trochu nadnáší - já nevím, moc jsem toho necítila :)
Model starého vlaku
Dobová nádražácká kancelář
Bota Shaquilea O'Neala (basketbal - kdyby někdo nevěděl)

5 komentářů:

  1. hele, mě většinou pomůže dát Ctrl+Z a vrátí se to :) tak to příště zkus :)

    jinak ty Magic Gardens vypadj pěkně, tam bych se chtěla podívat :) i do toho muzea :) jo a těšila jsem se, že nám sem dáš fotku, jak budeš vypadat za 10let ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, já chci taky fotku :D
    V Condom Kingdom jsme byly s Franzi, když byla v TN a já sem se tam skoro počůrala smíchy... Jsem zvědavá až budu v Čechách shánět brčka, jestli je seženu :DD

    OdpovědětVymazat
  3. bylo bruslení s Jardou Jágrem? :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Georgie --> dik za typ, priste to zkusim! Takovou zkratku ani neznam :/.

    Jeste k te fotce...vsechno to bylo ukazane jen na obrazovce, takze se to nevytiskavalo nebo tak neco. Proste jste se koukli a sel na radu dalsi :)

    Anonym --> nn bohuzel Jarda to nestihl, pry trafic nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  5. no, to je zkratka jakože zpět a většinou mi to funguje :) používám to třeba i když píšu někde něco na netu a záhadně se mi to smaže :)

    já jako myslela, že ste to na tý obrazovce vyfotili, když se vám to zobrazilo ;)

    OdpovědětVymazat